Kanada Kültür Merkezi

"Kanada Kültür Merkezi'ne Hoşgeldiniz...
KANADA KÜLTÜR MERKEZİ OLARAK Merkezimizde deneyimli kadromuzla dil eğitimi, ve KANADA'da her türlü EĞİTİM imkanı sağlıyoruz. Eğitim ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız uzman kişiler tarafından değerlendirilmektedir.
Merkezimizde sunduğumuz hizmetler aşağıda yer almaktadır.
• Genel İngilizce, Genel Fransızca, TOEF , IELTS ve kurumsal dil eğitimi
• Öğrenciler için Kanada'ya başvurular
• Dil Okulları ve yaz okulları kayıtları
• Kolej (Lise / Meslek) kayıtları
• Üniversite, Master başvuruları
• Sertifika ve Diploma Programları kayıtları" (sitesinden alınmıştır)

7 yorum:

  1. Guzel bir site oldu tebrikler bide yurtdışı dil okulu ile ilgili bilgi edinmek istiyorum tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Burada cok şey öğrendim tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. güzel bir noktaya temas etmişsiniz teşekkürler...
    detaylı bilgi almak isteyenler için şu siteyi önerebilirim...
    http://www.pasifikedu.com/

    YanıtlaSil
  4. öğrenmek istediğiniz dilin anadil olarak konusulduğu ülede bulunmak en faydalı yöntemdir.

    YanıtlaSil
  5. İngilizce eğitim ve öğretime ülkemizde ne yazık ki yeteri kadar önem verilmiyor...

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir çalışm olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Paylaştığınız bilgi ve resimler için İce Blue Kalite adına teşekkür eder başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Listeli Sitelerde Özel Arama Motoru