A&F Eğitim


"Yurtdışı Eğitim alanında geniş servis veren A&F Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı yurtdışında her türlü konuda öğrenim görmek, yabancı dilini geliştirmek ya da mesleğinde profesyonelleşmek isteyen tüm yas gruplarına danışmanlık hizmeti vermek üzere 1998 yılında kurulmuştur. 2006 yılında Alanya Şubemiz hizmete girmiştir. Yurtdışı Eğitim sektörünün önde gelen firmalarından biri olan A&F Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı’nın Yurtdışı ağı; İngiltere, Amerika, Kanada, Avustralya, Avusturya, İspanya, Almanya, Fransa, İrlanda, Güney Afrika, Yeni Zelanda ve Malta gibi bir çok ülkeye yayılmış ve bu ülkelerin çeşitli bölgelerindeki okulların resmi temsilciliği ile güçlenmiştir.A&F Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı aynı zamanda Uluslararası Eğitim Danışmanları Derneğinin (UED) bir üyesidir.Akademik danışmanlık hizmeti veren A&F Yurtdışı Eğitim; Yurtdışı dil okulu, sertifika ve diploma programları, sınav hazırlık kursları, iş İngilizce'si programı, öğretmenlere özel kurslar, çocuklar için yurtdışı yaz okulları ve demi pair programına katılmayı düşünen Türk öğrencilerine geniş servis hizmeti vermektedir." (sitesinden alınmıştır)