Eğitim Al

"eğitimAL.com
Türkiye’nin ilk ve tek eğitimALışveriş Sitesine Hoşgeldiniz!
19 Eylül 2007 tarihinde yayın hayatına başlayan egitimAL.com, eğitim kurumları ile eğitim almak isteyen kişi ve kurumlar arasında danışmanlık yapan, dünyanın ve Türkiye’nin ilk ve en büyük eğitim alışveriş platformudur. egitimAL.com, her yaştan ziyaretçinin “bir tıkla” dilediği eğitim programına online kayıt yaptırabildiği ve eğitim kurumlarını ve verdikleri eğitim programlarını tanıtıp, bu programlara kayıt alabildiği en geniş internet sitesidir.
egitimAL.com, Türkiye’nin eğitim alanında en etkin ve en geniş veri tabanına sahiptir. Eğitim alırken en uygun fiyat ve ödeme seçeneklerini, en iyi hizmet ile kullanıcılara sunmak ve internet üzerinden eğitim almayı hayatımızın bir parçası haline getirmek egitimAL.com ‘un başlıca misyonudur.
eğitimAL.com’da ziyaretçiler yurtdışı ve yurtiçinde dilokulları, sertifika ve diploma programları, üniversiteler, work and travel gibi kültürel değişim programlarını ayrıntılı inceleme, karşılaştırma, kayıt olma ve ödeme yapma imkanına sahiptirler.
Eğitim programlarının yanı sıra, kişisel gelişim ürün ve hizmetleri, online eğitimler, kitap ve eğitim yayınları, ve Eğitim Kurumu İndeksi ile kullanıcılarına kapsamlı bir içerik sunan egitimAL.com, sadece ürünlerin değil aynı zamanda hizmetlerin de sunulduğu Türkiye’nin ilk eğitimALışveriş portalıdır. " (sitesinden alınmıştır)