Alternatif Yurtdışı Eğitim


"Alternatif Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı 1998'de kuruldu. Tamamı yurtdışında eğitim almış ve yaşamış olan kurucu ve çalışanlarıyla kısa sürede alanının en iyisi olmayı başaran Alternatif ard arda atılımlar yaparak sektörde bir çok yeniliğin ve gelişmenin öncülüğünü yapmıştır. Öğrencilerinin ihtiyaçlarını temel alarak, bireysel bazda çözümler üretmedeki başarısının yanı sıra, Alternatif, Yurtdışı Eğitim alanında eksikliği hissedilen "bilgi" eksikliğini Türkiyenin ilk ve en kapsamlı, sürekli gelişen eğitim portallarına (www.dilokulu.com - www.uluslararasiegitim.com), destek vererek gelişmelerine en büyük katkıyı sağlamıştır. Alternatif, Türkiyenin en büyük haber portalı olan başta Hürriyet (http://www.hurriyetim.com.tr/genc/yurtdisi ) olmak üzere www.egitimhaber , www.ogretmenlersitesi.com , www.turkish-media.com gibi bir çok sitenin de Yurtdışı Eğitim içerik ortağıdır.
Alternatif, kurulduğu günden beri düzenli olarak her sene yayınladığı "Alternatif Yurtdışı Eğitim" dergisiyle de sektöre yeni bir soluk getirmiş, Türkiyenin her yerine ulaşan bu dergi sayesinde Yurtdışı Eğitim olanakları geniş bir kitle tarafından takip edilebilmiştir. Yayınlarımız
Alternatif, Sosyal sorumluluk bilincine sahip bir kurumdur. Türkiye'de ilk defa Hürriyetim, British Council ve British Airways gibi alanlarının en iyilerini biraraya getirerek 42 Türk gencine İngiltere'de dil okulu bursu (konaklama ve gidiş dönüş uçuşları dahil olmak üzere) sağlamıştır. Alternatif aynı sorumluluk bilinciyle yurtiçinde de alanlarının önde gelen kurumları olan Bil Eğtim kurumları ve Hurriyetim.com bir araya getirip, bir bilgi yarışması düzenlemiş bunun sonucunda bir çok kişiye bilgisayar ve İngilizce bursu kazanma şansı sunmuştur. http://www.hurriyetim.com.tr/bilkazan " (sitesinden alınmıştır)