Adadil


" Eğitim Merkezimize ilk kez gelen öğrencimize/kursiyerimize doğru eğitimi verebilmek için, seviye tespit sınavı yapılır ve seviyesine-yaşına en uygun sınıfa yerleştirilir. Özellikle İlköğretim öğrencilerimizde, yaş grupları göz önünde bulundurularak sınıflar oluşturulur. Adadil’de yetişkinlere, gençlere ve ilköğretim öğrencilerine olmak üzere üç ayrı grupta ve ayrı zaman dilimlerinde eğitim verilmektedir. İlköğretim öğrenci grubumuz; 2,3,4,5,6,7,8. sınıflara devam eden öğrencilerden oluşmaktadır. Genç grubumuz; 9.10.11. sınıflara devam eden öğrencilerden oluşmaktadır. Yetişkinler grubumuz; üniversiteye hazırlananlar, üniversitede okuyanlar, çalışanlar ve ev hanımlarından oluşmaktadır. Her konu sonunda yapılan yazılı ve sözlü sınavlarla, öğrencimizin gelişimi takip edilerek, eksik kaldığı konular birebir veya küçük gruplarla tekrar edilir." (sitesinden alınmıştır)