Active English Learning


"
ACTIVE ENGLISH LEARNING (A.E.L)
'Bilgi ve İletişim' zamanı olan çağımızda gerek iletişim araçları gerek bilgi kaynakları ve bu kaynaklardan yararlanmak için en çok enternasyonal dil olan İngilizce ye ihtiyaç duyulmaktadır. Tüm uygulanan yöntemlerin kökten değiştiği 21. yüzyılda, yabancı dil öğrenmede yöntem arayışının da aynı kalamayacağı açıktır.
Ülkemizde hala yıllardan beri kullanılan klasik yöntemler, sadece ambalajları değiştirilerek önümüze getirilirken, gelişmiş ülkeler, eğitim sistemlerinde 'Aktif Öğrenme' ve "e-öğrenim" gibi kavramları geliştirerek ileri öğrenim teknikleri ile eğitim vermektedir. Active English Leaning; bu kavramları etkinleştirerek gelişmiş ülkeler standartların da eğitim veren modern bir dil okuludur.
2002 yılında eğitim faaliyetlerine başlayan A.E.L; ülkemizde ki ilk Callan Method okulu ve bu metodu en iyi kullanabilen dünyanın sayılı Callan okullarından biri olma özelliğine sahiptir.
Kullandığımız eğitim sisteminin ana parçasını oluşturan İngiliz patentli Callan Method, uluslararası saygınlığa erişmiş ve bir çok akademisyen tarafından kabul görmüş bir yöntem olup, dünyanın 30 ülkesindeki Callan okullarının yanı sıra, 44 senedir, dil kurslarında, kolejlerde ve üniversitelerde yaygın olarak uygulanmaktadır. A.E.L olarak; bu eğitim sistemini anadili İngilizce olan ve farklı ülkelerden farklı aksanlara sahip, sertifikalı yabancı eğitimcilerimizle (native speakers) uygulamaktayız. " (sitesinden alınmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Listeli Sitelerde Özel Arama Motoru