Pasifik Yurt Dışı Eğitim Danışmalığı


" Pasifik Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı yurtdışında başladığı eğitim danışmanlık hizmetini Türkiye’de başarı ve titizlikle sürdürmektedir. Pasifik Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı-Kemal Yıldız British Council tarafından sertifikalandırılmıştır.

Firma kurucularının yurtdışında eğitimlerini tamamladıktan sonra bulundukları ülkelerde uluslar arası öğrencilere hizmet vermek amacı ile Pasifik Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı firmasını kurmuş bulunmaktalar.

Türkiye’nin en saygın ve güçlü danışmanlık firmaları arasında yer alan Pasifik, yurtdışında eğitim almak isteyen öğrencilere, eğitim ve kariyer hedeflerine uygun profesyonel danışmanlık hizmeti vererek, en doğru tercihi yapmalarını sağlamaktadır. Başta Kanada, İngiltere, Amerika, Avustralya, Yeni Zelanda, Malta, İspanya, Almanya, Fransa, Japonya ve Rusya’da olmak üzere dünyadaki pek çok prestijli Üniversite, Kolej ve Dil Okulunun Türkiye resmi temsilciliğini yapmaktadır.

Türkiye temsilciliğini yaptığımız uluslar arası eğitim kuruluşları kendi alanlarında lider kuruluşlar olup bulundukları ülkelerdeki eğitim bakanlıklarına ve uluslar arası tüm eğitim derneklerine kayıtlı bulunmaktalar. Temsil ettiğimiz her bir eğitim kurumunu; ders kitapları seçimi, çalıştırdığı öğretmenlerin yeterlilikleri, şehir merkezine yakınlığı, sunduğu konaklama seçenekleri, öğrenci kombinasyonu, ve eğitim verilen programlar konularında ayrıntılı bir şekilde inceleyip, bu okullarda okuyan öğrencilerle görüşmeler yaptıktan sonra bizzat sınıflarda derse katılarak sınıf ortamlarını gözlemliyoruz. Bunların neticesinde kalitesine inandığımız okullarla temsilcilik anlaşmasına karar veriyoruz. Bu titiz çalışmalar öğrencilerimizin kaliteli bir ortamda iyi bir eğitim almalarına olanak tanımak ve hayal kırıklıklarına meydan vermemek için yapılmaktadır." (sitesinden alınmıştır)