Oxford Language Center Turkey


"
OXFORD LANGUAGE CENTRE
Oxford Language Centre Turkey,merkezi İngiltere'de bulunan uluslar arası eğitim ve sınama kuruluşu OLCIEB'nin Türkiye merkezidir.
Oxford Language Centre, sınav sertifikalarının dışında uzmanlık alanı olan Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı ile sizlere dünyanın en iyi ve saygın kurumlarında, çağdaş ve nitelikli eğitim fırsatlarını sunmaktadır. Yurtdışı eğitim Danışmanlığı portföyümüzde, İngiltere, Amerika, Avustralya, Kanada, Malta, İrlanda, Yeni Zelanda, Güney Afrika, Almanya, Avustralya, İsviçre, Fransa, İspanya, İtalya, Çin gibi birçok ülkede temsilcisi olduğumuz dünya çapında dil okulları, kolej ve üniversiteler bulunmaktadır. Oxford Language Centre eğitim alanındaki uzun yıllara dayanan tecrübesiyle ve geniş iletişim ağıyla sizlere, ihtiyacınızı karşılayacak doğru programı, etkili öğrenci desteği ve kalite garantisiyle sunacaktır." (sitesinden alınmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Listeli Sitelerde Özel Arama Motoru