Edumar Yurt Dışı Eğitim



"EDUMAR EĞİTİM MARKET YURTDIŞI DANIŞMANLIĞI
İş İngilizcesi, kısa ve uzun dönem İngilizce kursları, yaz okulları, otel yönetimi ve lisansüstü eğitimde kalitenin adresi...
Yabancı dilin, geleceğe yön veren en önemli eğitim unsurlarından biri olması her yaş grubundan insanı daha fazla dil öğrenmeye teşvik ediyor. Yabancı dili yerinde yaşayarak öğrenme, tercih edilen, hızlı ve doğru bir yöntem. Ama bu yöntemi en etkili kılan ise iyi danışmanlar ve kaliteli eğitim.
Kaliteli eğitim felsefesiyle hareket eden "EDUMAR EDUCATION MARKET" tecrübeli kadrosuyla yurtdışında eğitim almak isteyen öğrencilere, iş adamları ve profesyonellere, her yaş grubundan çocuk ve yetişkinlere; İngiltere, Amerika, Kanada, Avustralya, Malta, İsviçre, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya vb. ülkelerdeki yurtdışı eğitim konusunda danışmanlık hizmeti veriyor.
EDUMAR yurtdışına gitmek isteyen adaylara karar verme aşamasının başlangıcından itibaren her alanda danışmanlık yaparak, adayların hedeflerine uygun doğrultuda okullara yerleştirilmesini sağlıyor." (sitesinden alınmıştır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Listeli Sitelerde Özel Arama Motoru