Yeni Boğaziçi Eğitim Kurumu

Boğaziçi Eğitim Kurumu

"Uluslar arası bir dil olan İngilizce'yi öğrenmek, modern bilgi çağının ve iş yaşamının vazgeçilmez aracı olan bilgisayarı kullanmayı bilmek artık günümüzde bir zorunluluk haline gelmiştir. Amacımız, bu alanlarda çok iyi yetişmenizi sağlayarak sizleri akademik yaşamda, iş ve meslek yaşamında daha başarılı olmaya ve mutlu bir geleceğe hazırlamaktır.
BOĞAZİÇİ, bir psikolog ve eğitim uzmanı kuruluşudur. Her zaman bilimsel ve çağdaş eğitimi ilke edinmiştir. Tüm kadrosuyla eğitimin temelinin sevgi olduğuna inanmaktadır. Teknolojinin bütün imkanlarından faydalanmakta, güler yüzlü ve alanlarında uzman eğitim kadrosuyla üstün standartlarda hizmet vermektedir. Her yönden güçlü bir kurumdur.
BOĞAZİÇİ, kendine özgü eğitim yöntemine ve farklı bir eğitim anlayışına sahiptir. Öğrenme, serbest çalışma ve dinlenme ortamları oldukça rahat, ders anlatımları zevkli, öğretmen-öğrenci iletişimi üst düzeyde ve sıcaktır. Periyodik olarak eğitim amaçlı, eğlendirici ve dinlendirici sosyal etkinlikler yapılmaktadır.
BOĞAZİÇİ'nde öğrenciler ilk görüşmeden başlamak üzere, eğitimleri süresince ve sonrasında eğitim ve iş yaşamında başarıyı arttırmaya yönelik rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinden yararlanmaktadırlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Listeli Sitelerde Özel Arama Motoru