Wall Street Institute


"
Wall Street Institute sistemi bir çocuğun kendi anadilini öğrenme yolu esas alınarak oluşturulmuştur. Wall Street Institute öğrenme süreçleri; dinleme, anlama, tekrar, okuma, değerlendirme ve uygulama ile devam eder, yeterli düzeye gelinceye kadar pratik uygulama yapılır. Bu süreç ezber gibi yapay değil, anadilini öğrenme gibi doğal bir süreçtir. Çünkü, Wall Street İnstitute eğitim sisteminin felsefesi 'yaşayarak öğrenmektir'. Wall Street Institute Türkiye, 2001 yılında, dünyada devrim yaratan modern İngilizce eğitim metodunu Türkiye'nin hizmetine sunmuştur. Wall Street Institute sayesinde Türkiye'de daha önce klasik sistemin kısıtlamalarından dolayı İngilizce'lerini istedikleri düzeye getirmekte zorlanan tüm bireyler, İngilizce'yi kolayca, keyifle öğrenmenin en doğru yöntemi ile tanışmıştır. Wall Street Institute, dünyadaki 35 yıllık tecrübesi ve modern İngilizce eğitim sistemi ile, Türkiye'de İngilizce eğitim sektöründe pek çokönemli yeniliğe imza atmış ve sektörün öncü kurumu haline gelmiştir. İstanbul Şişli, Taksim, Bakırköy, Erenköy ve Caddebostan'da; Ankara Kızılay ve Ostim'de; Eskişehir Anadolu Üniversitesi Kampüsü içinde, İzmit'te, Bursa'da toplam 10 merkezde eğitim vermekte olan Wall Street Institute, 2010 yılına kadar açılacak olan yeni merkezleri ile birlikte toplam 30 merkez sayısına ulaşmayı hedeflemektedir. "