GÖKDİL

GÖKDİL

"Gökdil Yabancı Dil Eğitim Merkezi'nde Türk ve yabancı öğretmenlerden oluşan öğrenci merkezli bir eğitim modeli uygulanmaktadır. “Communicative Approach” İletişimsel Yaklaşım ilkesinden hareket ederek hazırlanmış eğitim programımızda, her kurda öğrencilere dilin işlevlerinin anlamlı ve yerinde kullanımının yanı sıra dilbilgisi de öğretilir. Gökdil Yabancı Dil Eğitim Merkezi'nde eğitim 5 temel bölüme ayrılır ve her bölüm 2 kurdan oluşur. Bir kur süresi 72 saattir ve kur bitirme süresi haftalık ders yoğunluğuna göre değişkenlik göstermektedir. Ayrıntılı bir seviye belirleme sınavı sonucu doğrultusunda aynı seviyedeki öğrencilerden oluşturulan sınıflarımızda, seviyeye göre Türk ve yabancı öğretmen yoğunluğu farklılık göstermektedir. Bu yoğunluk kurlara göre öğrencilerin ihtiyaçları temel alınarak hazırlanmıştır. "